woensdag 7 november 2012

Beppe's sokken...

Een deel van m'n leven werd gisteren plotseling afgesloten...
Laatst vertelde ik jullie nog over mijn Beppe.
Beppe's grootste hobby was sokken breien.
Van die lekkere, warme 'geitewollen' exemplaren.
Het enige dat écht helpt tegen koude voeten,
van dat soort sokken. Ik showde ze al eerder:
 
 
Ook ging er een paar naar tante Jannie,
wat op zich dan wel weer grappig is,
omdat Beppe zelf ook een dochter heeft...
Je raad 't al... Mijn tante; Jannie!
 
Maar er komen geen nieuwe sokken meer...
Of een verjaardagsbezoekje...
Of gewoon met wat lekkers voor bij de koffie op donderdagavond met papa naar Beppe...
(Tsjonge, wat was ze dol op koekjes, baksels en chocola...)
En ik hou het niet droog tijdens het typen of als ik dit liedje weer hoor op 3fm...
Tsja, tuurlijk, Beppe was op leeftijd, maar toch...
Maandag wordt ze begraven, bij pake (die ik helaas nooit gekend heb)...
 
 
 
Lieve Beppe, rust maar lekker uit...

17 opmerkingen:

  1. Ahh wat triest! Is ze heel onverwacht gestorven? Lieve Riri, ik wens jou en je familie heel veel sterkte bij dit grote verdriet! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en hou die goede herinneringen levend!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een mooie foto van je beppe. Een prachtig mooi oud mensje. Heel veel sterkte maandag bij haar begrafenis.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat vreselijk... Ik vind het fijn dat ik nog een heerlijk paar warme sokken gebreid door jouw Beppe heb mogen krijgen. Elke keer als ik ze aan heb dan moest ik al aan jullie denken en dat zal nu wel nog meer zijn.

    Gecondoleerd en echt heel veel sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met dit grote verdriet meid! Koester de warme en mooie herinneringen maar...zo te lezen zijn ze er in overvloed. Mooie vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik voel met je mee Riri. Hou alle warme herinneringen vast, en ween maar als je de tranen voelt zitten, dat helpt op de een of andere manier.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwww riri sterkte met dit verlies, wat een knappe dame op de foto zeg koester de mooie dingen,
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach meissie. Gecondoleerd met dit grote verlies!
    Heel veel sterkte!!!

    Je beppe was een mooi mens! Liefs Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. al was ze op leeftijd je wilt niemand missen heel veel sterkte.
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat een verdriet, koester de mooie herinneringen aan Beppe, veel sterkte,liefs Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh meid, dat is het dus!!!
    Ik was er nog niet aan toe gekomen om het blog te lezen.
    Het maakt niet uit hoe oud mensen worden of wat voor een mooi leven ze hebben gehad; we missen ze gewoon verschrikkelijk als ze er niet meer zijn!
    Dit is iets wat niet meer "goed" komt; jouw beppe komt niet meer terug.
    Maar je hebt wel al die mooie herinnerigen, foto's, verhalen.
    Die blijven.
    Sterke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je prachtig geschreven over Beppe, heel mooi en ontroerend! Krijg er kippenvel van . Sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh meid, ik weet zo hoe je je voelt. De dag voor mijn verjaardag in september heb ik mijn mémé zo moeten afgeven. Vandaag nog droeg ik met trots haar laatste gebreide sjaal. Veel sterkte meid en koester al je herinneringen en draag maar vaak je Beppe's sokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel sterkte. Leeftijd of niet het doet altijd pijn. Jij ging het sokken breien verder zetten he?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al was ze dan op leeftijd, je mist haar net zo goed...
    Veel sterkte met het verlies van jouw lieve oma.
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhhh,ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies en moge de mooie herinneringen voor altijd in je gedachten blijven...

    BeantwoordenVerwijderen