zaterdag 9 maart 2013

Druk...!


Weer even een foto uit de oude doos,
maar dit is voor mij dus m'n dagelijkse job:
schaatsles geven!

Sommige mensen van deze groep van een
jaar of 5 geleden tref ik nog wel eens op het ijs.
Dan vind ik het wel mooi dat ik hen wat beter heb mogen leren schaatsen!

Nog één weekje, en dan is het qua lesgeven wel gebeurd
en mag ik me beraden op mijn toekomst...
Maar dit weekend hou ik me vooral bezig met dit:


Het laatste internationale schaatstoernooi op Thialf dit seizoen;
de world cup finale wedstrijden!
Ik nam deze foto gister op het middenterrein, waar je allen als
schaatser of 'official' kunt komen.

Déze bekers gaan dus naar Sven Kramer, Jan Smeekens
en al die andere schaatstoppers!
Je kunt m'n bezigheden dit weekend volgen op twitter:

@spkthialf

Mijn collega speakers en ik hebben die gezamenlijke account en
kunnen zo behalve speakeren in de hal ook via de social media
ons wedstrijdverslag doen en een kijkje achter de schermen geven...

En vriendlief? Die zou op Borneo naar Lahad Datu gaan,
maar daar blijken rellen aan de gang te zijn tussen Filipijnse groeperingen
en de Maleisische overheidstroepen...
Dan is het wel fijn dat hij wat van zich laat horen!

Hier gaat 'ie nu wél naar toe:


Gunung Kinabalu
Een berg van 4000m hoog, de op één-na-hoogste van Zuid-Oost Azië...

Wat gaaf! Maar wat ben ik blij dat ik niet eerst de jungle
door hoef te ploeteren en daarna door de ijle lucht moet afzien...
Niet dat ik lui ben ofzo, maar ik zou zijn tempo alleen maar remmen
en me er dan ook niet echt gelukkig bij voelen!

O, wat heb ik zin om zijn foto's en verhalen te zien en horen...
En misschien nog wel meer om hem gewoon een knuffel te geven...
Tsja, gelukkig heb ik het stikdruk, dus weinig tijd om er bij stil te staan...

(...of te reageren op anderen... sorry daarvoor!
jullie houden dus ook m'n blogpost over ontvangen post tegoed...
en over 2 weken ga ik in de 'ruststand',
dus heb ik meer tijd voor leuke dingen...)

2 opmerkingen:

  1. je hebt het er druk mee, mooie foto's en wat leuk om te zien waar je vriend weer heen gaat en dat ie je lekker op de hoogte houdt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder werk heb je eigenlijk hè...!
    Succes ermee verder; en gauw weer tot ziens ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen