zondag 3 maart 2013

Foetsie #1

 
 
Nou, hij is weg... Dat dacht ik vanmorgen toen ik wakker werd.
Natuurlijk was hij vrijdagavond al weg, maar gisteren heb ik
het zó druk gehad dat ik er nog geen erg in had...
Maar vanmorgen kwam het wel binnen;
vriendlief zit nu in de jungle van Maleisisch Borneo.
Waarschijnlijk ligt hij nu dus te slapen, want het is daar 8 uur later.
Hij verblijft momenteel in het Batang Ai reservoir, bij een Iban stam.
Woensdag trekt hij door naar de Deercave in Mulu N.P.
En ik? Ik ruim wat op, bereid dingen voor en doe vooral
lekker rustig aan vandaag... Verschil moet er wezen, toch?

6 opmerkingen:

  1. Verschil moet er zijn ja, het ziet er wel heel mooi uit daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto hihi

    tja het is zo verschil moet er zijn...

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja lekker rustig, kan zo deugd doen! Zal wel even wennen zijn aan het idee dat hij zo ver weg is, maar lijkt me wel een prachtige locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verschil moet er zijn, maar het is niet altijd eerlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar dit verschil is wel errug groot...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterke Rianne, hier ook een man die soms weken van huis is. Het heeft zijn fijne kanten maar soms zou je graag willen dat je samen was.

    BeantwoordenVerwijderen