maandag 27 mei 2013

Knuffel!

 
Ah, wat een fijne retro knuffel, hé?
Gevonden!
Tijdens het verhuizen van m'n ouders...
 
't Is míjn knuffel van vroeger: kameeltje!
 
Mijn moeder vond de knuffel vroeger, toen ik een jaar of 6 was tijdens het joggen
langs de dijk in de Polder, nam het mee, waste het uit, bedacht er een
spannend verhaal over storm in zee bij en gaf het aan mij...
 
Ja, dáár hou je makkelijk een zorgcomplex aan over, hé?
 
En nu woont kameeltje weer bij mij en vierde vanaf een tafeltje in de kamer mijn
31e verjaardag mee... En jullie allemaal bedankt voor de felicitaties!

 
Verder maakte ik de afgelopen week een keer dit kussentje;
vanuit een véél te grote, oude katoenen blouse van vriendlief.
Hij vond 'm mooi, dus dat scheelt alvast weer!
Hij komt straks lekker buiten, als het eindelijk lekker weer wordt..
 
***   ***   ***
 
Voor nu dan maar allemaal een mooie week!

10 opmerkingen:

  1. wow, dat is nog eens een knuffel, ben er jaloers op!
    En dat kussen is ook een leuk idee, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je je oude knuffel weer gevonden hebt :) Tof kussen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kamelenknuffel voor een jong veulen!
    Proficiat met je verjaardag!
    Die knuffel is fantastisch!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo een leuke knuffel !
    En dat overhemd-kussen is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve knuffel zeg, en wat een mooi kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super knuffel meis!
    En dat kussen ... love it :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat ie weer bij jou woont! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Deze had ik even gemist! xx Mooi kussen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vw-busjes , daar zal je broer vast blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, je kameeltje. Wat lief dat je ouders dat bewaard hebben.

    BeantwoordenVerwijderen