dinsdag 14 mei 2013

Voor Doerak!



Voor Doerak maakte ik tussen de verhuizing van mijn ouders door
een nieuw ligkleed, of eigenlijk was ik aan het recyclen...
Want de binnenkant bestaat uit een oud 1-persoons dekbed
en de buitenkant een kleed dat ik voor een paar euro meenam
uit de kringloopwinkel. Alleen de felgele rand eromheen is
nieuw; het is metseldraad! En dat naait niet héél makkelijk;
de blaren stonden nog net niet op m'n vingers...
En die kleur blauw blijkt exact dezelfde als op de muur in
de kamer van m'n ouders nieuwe ouwe huis! Leuk hé?
En Doerak? Die vind z'n nieuwe kleed fantastisch...
Ook omdat 'ie hem delen kan met z'n nieuwe 'mattie'
(letterlijk en figuurlijk?), dus enkel of dubbelgevouwen,
multifunctioneel, goeie kleur en goed voor de portemonnee! 
 
 

6 opmerkingen:

  1. owww wat heerlijk voor doerak en dat randje maakt het helemaal af

    mooie tulpies heb je staan zeg ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat stoer geworden zeg! En wat is Doerak een schatje ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    En wat een gezellig blog heb je zeg, ik kwam via via op jouw blog terecht en ga je meteen volgen.

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo die is gaaf geworden! Maar iets naaien met metseldraad... dat heb ik nog nooit gehoord haha Maar het resultaat mag er zeker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen